Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/h78071/data/www/obltechnik.te.ua/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25
Умови проведення обласних змагань учнівської молоді з автомодельного спорту (трасові моделі) 2024 р
Умови_проведення_виставки-конкурсу_робіт_юних_дизайнерів_та_ужиткового_мистецтва_на_2024_р
Умови та Програма проведення обласних змагань з радіоконстр 24
Умови проведення обласного конкурсу юних інформатиків, аматорів комп’ютерної техніки у 2023 році
Умови проведення обласного заочного конкурсу робіт юних відеоаматорів 23
Умови проведення заочної виставки-конкурсу робіт юних дизайнерів та ужиткового мистецтва на 2023 р
Умови обласних он-лайн змагань учнівської молоді з радіоелектронного конструювання у 2023 р
Умови проведення обласного конкурсу юних інформатиків 22_23
Умови проведення обласного заочного конкурсу робіт юних відеоаматорів у 2022 році
Умови проведення обласного конкурсу юних інформатиків, аматорів комп’ютерної техніки у 2022 році
Умови проведення виставки-конкурсу робіт юних дизайнерів та ужиткового мистецтва на 2022 рік
Умови проведення обласного заочного конкурсу робіт юних відеоаматорів у 2021 році
Інформаційно-методичні матеріали до проведення обласних змагань з картингу 2021 році
Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс "Джерело творчості"
- Деталі
На заняттях вихованці опановують моделювання з паперу, картону, природного матеріалу, роботу з копіювальним папером, шаблонами, вивчають графічну грамоту, виготовляють прості моделі. При цьому вводиться певна кількість слів та фраз англійською мовою, вивчаються нескладні вірші, пісні, відбувається прослуховування та імітаційне повторення фонетичних текстів, знайомство з найпростішим країнознавчим матеріалом.
Зміст програми дає можливість комплексного вивчення тем з англійської мови та початкового технічного моделювання, логічно їх поєднавши та доповнивши.
- Деталі
ДЕ ЧИТАТИ ПРО ДИСТАНЦІЙНУ ОСВІТУ?
За пошуковими словами «карантин» і «дистанційна освіта» знайдете чимало цікавого!
ДЕ ГОТУВАТИСЯ ДО ЗНО?
Гейміфікована платформа з безкоштовними курсами з української мови та літератури, біології, математики, історії України, англійської мови, щотижневі вебінари
РЕСУРСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ МАП
РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ
РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ТЕКСТІВ, ЗАВДАНЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
https://learningapps.org (платформа готових завдань з різних предметів)
МАТЕМАТИКА
https://www.matific.com/ua/uk/home/
МОЖЛИВІСТЬ НАКЛАДАТИ НА ВІДЕО ТЕСТИ АБО ІНШІ ЗАВДАННЯ
https://edpuzzle.com/?fbclid=IwAR3hsOxzcQ4vAU5vQV18N1Qj_FCLruB0Zagt7NB7o4qZZmho_5j0taw1EXM
https://ru.islcollective.com
ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЙ
https://products.office.com/uk-ua/microsoft-teams/group-chat-software
ІНСТРУМЕНТИ ВЗАЄМОДІЇ З УЧНЯМИ
https://www.classdojo.com (особливо рекомендовано для початкової школи)
https://www.google.com/intl/ru_uA/docs/about/
ВІДКРИТІ РЕСУРСИ З ЕЛЕКТРОННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ, РОЗРОБКАМИ УРОКІВ
Код для безкоштовної реєстрації
MOZ-PX-PBWX-TIDD-VIMY-TVRI-UFWG-UAEDPMOZA
ВЕБІНАРИ З ОСОБЛИВОСТЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
- Оксана Пасічник "Технічні особливості організації дистанційної освіти"
- Інна Большакова "Вебінар здорового глузду: медіаграмотність і критичне мислення"
- Юрій Гайдученко "Креативний контент дистанційного навчання"
- Ольга Питюр "Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти"
ІНТЕРАКТИВНІ ПОДОРОЖІ І ВИСТАВКИ
https://ukrainewow.com (Ukraine Wow)
https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ (подорож українськими музеями просто неба)
https://khanenkomuseum.kiev.ua/uk/pro-musey/virtualnyi-tur (прогулянка музеєм Ханенків)
https://britishmuseum.withgoogle.com (екскурсія Британським музеєм)
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne (Лувр)
https://artsandculture.google.com (художні колекції з усього світу)
https://www.staatsoperlive.com (Віденська опера)
https://www.metopera.org (Метрополітен)
https://www.facebook.com/frankotheatre/ (трансляції вистав театру Франка)
https://www.youtube.com/channel/UCbNaKxi1j-Q5jWZDpJZp56g/featured (Ukrainer)
https://wisecow.com.ua (лекції з культури, історії, журналістики)
https://imagecomics.com/comics/read-first-issues (добірка коміксів)
Також нагадуємо, що Мінцифра підготувала оглядовий освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Це серія відеороликів про дистанційне навчання з прикладами та інструментами. Відсьогодні освітній серіал вже розміщений на платформі Дія.Цифрова освіта
На виробництво освітнього серіалу не було витрачено бюджетних коштів. Серіал підготовлений за підтримки Фонду Ріната Ахметова
Поділіться з тими, кому це може бути корисним, — адміністраціями шкіл, вчителями, учнями та батьками.
- Деталі
До уваги педагогів закладів позашкільної освіти. Скарбничка корисних посилань
До уваги педагогів закладів позашкільної освіти - Дистанційне навчання у позашкільному закладі освіти. Скарбничка корисних посилань
Дистанційне навчання для позашкілля є інновацією, адже подання інформації у форматі он-лайн ускладнює проведення групових занять, особливо гуртків хореографії, вокальних, хорових чи гуртків спортивного профілю. Разом з тим, поруч з виконанням щоденних домашніх завдань за програмою основної школи, які надходять в онлайн-режимі та вимагають самостійності, відповідальності і часу, керівники гуртків мають за мету розвантажити та зацікавити дітей у новому форматі, дати можливість пофантазувати, попрацювати творчо, при цьому не виходячи за межі освітнього процесу. Саме від того як педагог вибудує взаємодію з вихованцями залежить продуктивна робота колективу гуртка.
Дистанційне навчання, що здійснюється за допомогою цифрових технологій, має наступні форми занять:
-чат-заняття-здійснюються з використанням чат-технологій, проводяться синхронно, тобто всі учасники мають одночасний доступ до чату;
-веб-заняття–дистанційні заняття, конференції, семінари, ділові ігри, практикуми, проведені за допомогою засобів телекомунікацій та інших можливостей Інтернету.
Найдоступнішими та найлегшими засобами зв’язку з вихованцями гуртків та проведення онлайн-занять залишаються:
•месенджери (чат, групу, спільноту можна організувати на платформі Facebook);
•Телеграм(створення групи для переписки та обміну файлами, голосові повідомлення);
•Інстаграм (бесіда для переписки (фото не зберігається, лише створення скріншотів), запис голосових повідомлень та включення педагога у прямий ефір (в режимі онлайн діти можуть задавати запитання);
•Вайбер (чат для переписки та обміну файлами, можливе підключення понад 20 осіб, але без відеозвязку);
•Skype (можливість підключити в бесіду зі зв’язком хорошої якості до 30 осіб);
•YouTube-канали (можливість через посилання надавати доступ до відео-занять або ж поширювати вже змонтовані освітні ролики згідно обраної теми).
Найпоширеніші платформи для впровадження освітнього процесу:Для молодших школярів:
•Study-Smile https://study-smile.com/–платформа з розвиваючими завданнями об’єднані в навчальні програми для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.
•Розумники http://edugames.rozumniki.ua/–безкоштовний тестовий доступ до всіх завдань за шкільною програмою.
•Живі письменники https://nus.org.ua/articles/pysmennyky-zapysuyut-video-dlya-shkolyariv-yak-tse-vykorystaty-na-urokah/–інтерв’ю із сучасними письменниками й письменницями, де вони розповідають про дитинство, знайомлять із книжками, відповідають на запитання. До відео розроблені методичні рекомендації. У них є завдання не лише з мови та літератури, а й з математики, інформатики, дизайну та технологій і навіть образотворчого мистецтва.
•Вчи.юа https://vchy.com.ua/–міжнародна онлайн-платформа, де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
•Matific https://www.matific.com/ua/uk/home/–безкоштовний ресурс для вивчення математики в ігровій формі для учнів 1-6 класів. Учні можуть вирішувати задачі, проходити тести, досліджувати математичні концепції та прийоми.
Для школярів середніх класів:
•GIOShttps://gioschool.com/–платформа пропонує не розрізнені завдання, але повноцінно укомплектований урок. Актуальну шкільну програму для 5–9 класів учителі-методисти перетворили на інтерактивні уроки з анімованими відео-поясненнями, опорними конспектами і схемами, інтерактивними тестами і практичними завданнями.
•Музеї світу онлайн https://vn.20minut.ua/kul-tura/podorozh-ne-vihodyachi-z-domu-39-muzeyiv-svitu-yaki-mozhna-pobachiti-o-11042651.html?fbclid=IwAR0fZ-kAFvv3AWqMgNzDPHrbSm1oiCQrbwZqJWOYwyOWMqopQFDaM-Dd9k4–подорож не виходячи з дому: 39 музеїв світу, які можна побачити онлайн.
Для старшокласників:
•EasyEnglishatHomehttps://www.youtube.com/channel/UC_zCzi-aXI8amceJAUVdNNQ–YouTube-канал із відео-урокамиз англійської мови.
•На всі 200https://navsi200.com/videos/–відеоуроки на теми ЗНО з мови та літератури кожного вівторка і кожної п’ятниці.
Відкрит
•Prometheushttps://prometheus.org.ua/zno/–платформа масових их онлайн-курсів для підготовки до ЗНО і не тільки.•EdErahttps://www.ed-era.com/zno/–студія онлайн-освіти. Онлайн-курси, спецпроекти, інтерактивні підручники та блоги для підготовки до ЗНО.
•ILearn https://ilearn.org.ua/–це безкоштовна гейміфікована платформа з навчальним онлайн-курсами, тестами і вебінари для всіх, хто бажає вчитися і успішно скласти ЗНО.
Для педагогів :
•Quizlet https://quizlet.com/–це безкоштовний онлайн-сервіс для створення та застосування флеш-карток та навчальних ігор у різних категоріях.
•Classtime https://www.classtime.com/uk/–ресурс для створення тестів, завдань, інтерактивних уроків.
•PlayPosit https://go.playposit.com/-віртуальне освітнє середовище для створення і спільного використання інтерактивних відео-уроків.Вчителі можуть працювати з будь-яким онлайн-відео (скрінкасти, Khan Academy, ТЕД і т.д.) і перетворити традиційно пасивний зміст відео в активний ресурс для роботи з дітьми.
•Zoom https://zoom.us/–це сервіс для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку. Допоможе легко проводити онлайн-уроки. Тут можна організовувати конференції та веб-семінари для різної кількості користувачів і спікерів.
•Classdojo https://www.classdojo.com/uk-ua/–це сервіс, який допоможе максимально зімітувати шкільне середовище вдома. Він зроблений для кращої комунікації батьків, вчителів та дітей.
•Кrokotak http://krokotak.com/та Pinterest–сервіс з чудовими ідеями для створення дивовижних речей,улюблених картинок, збереження фотографій.За покроковою інструкцією діти зможуть створювати справжні шедеври разом з педагогами, батьками або ж самостійно.
•Behance https://www.behance.net/–величезна кількість творчих проектів у таких сферах, як анімація, графічний дизайн, ілюстрація, мода, фотографія від креативних авторів з різних країн. Behance називає себе платформою, яка стирає кордони між талантом і можливостями.
•Google Classroom–безкоштовний сервіс для навчальних закладів. Мета –спростити створення, поширення і класифікацію завдань, прискорити обмін файлами між учителями і учнями. Реєструватись окремо не потрібно, достатньо мати пошту на Gmail.
•Віртуальна школа"Ранок" https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/–сервіс який містить у собі онлайн-уроки за трьома рівнями навчання: рівень «Розвідники» (1–4 класи), рівень «Дослідники» (5–9 класи) і рівень «Винахідники» (10–11 класи), дистанційні коучинги за темами, «ранкові зустрічі» (щодня о9:30) та навчальні відеоролики, віртуальну педраду
.•Освітній проект«На Урок» https://naurok.com.ua/для вчителів –сервіс для створення інтерактивних завдань для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома. Також містить вебінари для вчителів від вчителів, інтернет-конференції та інтенсиви.
•Освітній проєкт: Міжнародна асоціація позашкільної освіти -МАПОі Кафедра позашкільної освіти ІПФ НПУ імені М.П.Драгоманова запроваджують проєкт «Заклади позашкільної освіти: Дистанційна робота»,метою якого є організація дистанційного навчання закладами позашкільної освіти. Участь у проекті безкоштовна.У рамках проєкту його учасники презентують свої успіхи і напрацювання з дистанційного навчання за різними напрямами позашкільної освіти у будь- якій формі (відео-, фото-аудіо-, графічна, текстова інформація заняття, лекції, семінару, уроку, консультації тощо). Для участі у проєкті потрібно:
•Зареєструватися у реєстраційній формі https://docs.google.com/.../1FAIpQLSc_htANW0XO-Uiet.../viewform...
•Отримати офіційний банер учасника спільного проєкту «Заклади позашкільної освіти: Дистанційна робота».
•Розмістити на сторінці FB «Позашкільна освіта» https://www.facebook.com/pou.org.ua/свій проєкт і банер учасника.•Вказати хештеги #ДистанційнаРобота_Позашкілля#МАПО#Позашкілля#Позашкільна_Освіта#Позашкілля_Разом_Ми_Сила_.
- Деталі
Заняття в гуртках конструювання та виготовлення повітряних зміїв є одним із ефективних шляхів профорієнтаційної та практичної підготовки учнів. Саме в таких гуртках роблять перші кроки майбутні конструктори авіаційної та космічної техніки, провідні спеціалісти цієї галузі, яка у наш час розвивається швидкими темпами.
Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі конструювання повітряних зміїв.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
— пізнавальної: ознайомлення з історією розвитку авіації, основами технічного конструювання, авіалюбительства, технологіями конструюван-ня
повітряних зміїв;
— практичної: формування вмінь і навичок роботи з різним інстру-ментом; виготовлення моделей повітряних зміїв за кресленнями; констру-ювання різноманітних літальних об’єктів;
— творчої: формування технічного мислення, розвиток конструктор-ських здібностей, навичок виготовлення моделей повітряних зміїв власної конструкції;
— соціальної: формування стійкого інтересу до технічної творчості; виховання культури праці, розвиток творчої ініціативи, позитивних якостей.
Керівник гуртка: Сазанов Олександр Володимирович
Дистанційне навчання у гуртку Повітряні змії
- Деталі
Дочірні категорії
Сторінка 1 із 11