karting

Завданням гуртка є оволодіння основними поняттями та знаннями відповідного напрямку, особливостями відповідного профілю; навчання вихованців самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі; вміти практично використовувати набуті знання, уміння і навички; забезпечення розвитку творчих здібностей гуртківців, виховання естетичного смаку, творчої уяви, фантазії, сприяння визначенню індивідуального стилю роботи; розвиток позитивних якостей особистості: працелюбність, наполегливість у досягненні мети, відповідальність за результат власної діяльності; виховувати шанобливе ставлення до надбань духовних та матеріальних цінностей світової та вітчизняної культур.

Зміст гуртка спрямований на вихованців шкільного віку (9-16 років) та передбачає навчання дітей у групах початкового та основного рівнів впродовж двох років.

 

Керівники гуртків: Петько Юрій Васильович 

Дистанційне навчання у гуртку Картингу

avtotras radioker

Завданням гуртка є оволодіння основними поняттями та знаннями певного напрямку, особливостями відповідного профілю; навчання вихованців самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі; вміти практично використовувати набуті знання, уміння і навички; забезпечення розвитку творчих здібностей гуртківців, виховання естетичного смаку, творчої уяви, фантазії, сприяння визначенню індивідуального стилю роботи; розвиток позитивних якостей особистості: працелюбність, наполегливість у досягненні мети, відповідальність за результат власної діяльності.

Зміст гуртка спрямований на вихованців шкільного віку (9-18 років) та передбачає навчання дітей у групах основного та вищого рівнів впродовж двох років.

Основна увага під час навчання приділяється виготовленню спортивних трасових та радіокерованих моделей автомобілів.

 

Керівник гуртка: Майка Богдан Теодозійович   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дистанційне навчання у гуртку Юний автомобіліст

 PTM STK1

Завданням гуртка є залучення дитини до пізнання і розуміння світу техніки та спорту, спроби її власної творчої діяльності, ознайомлення із технічними видами спорту, процесом опанування певної системи початкових технічних та технологічних знань, вмінь і навичок, підготовки молодшого школяра до усвідомленого вибору і продовження занять у гуртках спортивно-технічного напряму.

Зміст гуртка спрямований на вихованців молодшого шкільного віку (6-10 років) та передбачає навчання дітей у групах початкового та основного рівнів впродовж трьох років.

Основна увага під час навчання приділяється виготовленню найпростіших спортивних моделей: (літаків, суден, ракет, автомобілів тощо).

 

Керівники гуртків: Лізогуб Лілія Богданівна 

Дистанційне навчання у гуртку Початкового технічного моделювання

 

Avia rak024

З моменту винайдення і до сьогоднішнього дня в літаку були зібранні найпередовіші досягнення науки і техніки. Саме завдяки розвитку авіаційної техніки з’явилися нові матеріли, принципи та засоби навігації, зв’язку тощо. Саме тому учням подобається моделювати авіаційні моделі  які відтворюють реальний літак у мініатюрі. При цьому на практиці можна перевірити як діють наприклад закони фізики, провести нескладні математичні розрахунки обчислення тобто використати здобуті у школі знання в конкретній практичній діяльності. А ще авіамоделізм - це захоплюючі змагання, чудове спілкування з однодумцями , романтика польотів та майбутньої професії.

 Розвиток авіамоделізму як першої сходинки в освоєнні авіаційними професіями набуває особливої актуальності в наш час, коли необхідно відновити військово-повітряні  сили з метою забезпечення надійної оборони повітряних рубежів нашої Батьківщини. Україна була є і буде могутньою авіаційною державою.

 Керівник гуртка: Сазанов Олександр Володимирович  

Дистанційне навчання у гуртку авіамоделювання

 Гурток «Основи комп'ютерної графіки та анімації» є, мабуть, найбільш цікавим і захоплюючим. Майже всім дітям притаманне бажання малювати, передавати за допомогою візуальних образів свої почуття та емоції.

 Гуртківці оволодівають знаннями про основні види комп’ютерної графіки, про можливості програмного забезпечення, яке необхідне для створення графічних творів, про растрову та векторну графіку та растрові графічні та векторні редактори, про анімацію та принципи її створення, про 3D-графіку та програмне забезпечення для створення 3D-картин, про принципи малювання художніх об’єктів.

Grafica

Дочірні категорії